Welcome to a-ajurweda.pl - an information service on ayurveda in Polish

We are a Polish publisher of books on ayurveda and information service which aims to spread knowledge of Ayurveda in Poland. We run an Internet and stationary shop with books, natural and ayurvedic products. Our brands:

Please contact us...

Sales of products: sklep@a-ti.pl
Publishing: redakcja@a-ti.pl
Phone: +48 603 440 800

a-ti sp. z o.o
ul. Zamkowa 18/14
30-301 Kraków, Poland
Tax ID: PL 676 246 61 48

×
Aktualności
  • zdrowa dieta
  • kuchnia ajurwedyjska
  • ajurweda zioła
  • przyprawy
ajurweda zioła
Przyprawy w pigułce

Jak działa koper, a jak kminek? Jakie właściwości ma kolendra, na co pomaga kozieradka? Kiedy lepiej użyć czosnku, a kiedy kurkumy? Przygotowaliśmy krótką listę przypraw najczęściej stosowanych w kuchni.

  • ajurweda
  • zdrowy styl życia
  • medycyna alternatywna
  • joga
ajurweda
Wybierz swoją przestrzeń

Pierwszym krokiem do znalezienia swojego miejsca w świecie, jest zadbanie o własną przestrzeń. Jak sprawić, by otoczenie było dla ciebie przyjazne, a ludzie wokół – otwarci i inspirujący? Pamiętaj, że to ty jesteś odpowiedzialny za to, co i kogo wybierasz.

  • kuchnia ajurwedyjska
  • przepisy dla wegan
  • dania wegetariańskie
  • zdrowa dieta
kuchnia ajurwedyjska
Duszone morele

Polecamy przekąskę na ciepło, która może być także znakomitym dodatkiem do kaszy jaglanej czy tostów. Duszone morele polecamy także do placuszków owsianych lub orkiszowych naleśników. Czy wiesz, jakie właściwości mają morele?

  • herbaty ajurwedyjskie
  • herbaty organiczne
  • produkty ekologiczne
  • suplementy diety
herbaty organiczne
Organiczne, indyjskie herbaty – Organic India

Polecamy organiczne herbaty indyjskie Tulsi Organic India. W opakowaniu lub w eleganckiej, metalowej puszce – to nasze herbaciane nowości w zielonysklep.com. Wypróbuj organiczne mieszanki stworzone na bazie Tulsi – azjatyckiej bazylii.

  • kuchnia indyjska
  • dieta wegańska
  • dania wegetariańskie
  • dieta ajurwedyjska
kuchnia indyjska
Warzywa strączkowe w diecie wegetariańskiej

Warzywa strączkowe to znakomite źródło białka oraz witaminy B dla osób niejedzących mięsa. Cieciorka, fasola, soja, soczewica żółta, czerwona lub zielona, fasolka mung – strączki to bogactwo smaków i potraw, które można z nich przyrządzić.

Copyright © a-ti sp. z o.o. 2014
Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja:
VArts.pl