Welcome to a-ajurweda.pl - an information service on ayurveda in Polish

We are a Polish publisher of books on ayurveda and information service which aims to spread knowledge of Ayurveda in Poland. We run an Internet and stationary shop with books, natural and ayurvedic products. Our brands:

Please contact us...

Sales of products: sklep@a-ti.pl
Publishing: redakcja@a-ti.pl
Phone: +48 603 440 800

a-ti sp. z o.o
ul. Zamkowa 18/14
30-301 Kraków, Poland
Tax ID: PL 676 246 61 48

×
Aktualności
  • kuchnia ajurwedyjska
  • dania wegetariańskie
  • zdrowe odżywianie
  • ajurweda przepisy
kuchnia ajurwedyjska
Muffinki z płatków owsianych

Polecamy wyśmienite muffinki z dodatkiem suszonych fig, rodzynek, płatków migdałowych i musu jabłkowego. O korzennym zapachu przypraw: cynamonu, goździków i imbiru znakomicie smakują z gorącą herbatą.

  • dieta ajurwedyjska
  • ajurweda zioła
  • książki ajurwedyjskie
  • przyprawy orientalne
ajurweda Kraków
Przyprawy na zimę

Podczas zimy organizm wymaga szczególnej troski i ciepłych posiłków. Najlepsze przyprawy na zimę to te o działaniu wzmacniającym, rozgrzewającym i odżywczym. Wzbogacą one smak potraw i przyczynią się do lepszego zdrowia.

  • suplementy diety
  • ajurweda produkty
  • ajurweda zioła
  • medycyna naturalna
ajurweda Kraków
Suplementy diety - część druga

Gastrocure – na problemy trawienne, Harad Plus – na zdrową wątrobę, Amla Plus – na odmłodzenie i wzmocnienie. Wielka promocja cen na suplementy diety firmy Ayurveda Line trwa nadal. Wypróbuj ich działanie.

  • dieta wegetariańska
  • ajurweda przepisy
  • książki o ajurwedzie
  • zdrowa dieta
dieta wegetariańska
Nabiał w diecie wegetariańskiej

Wokół spożywania mleka i produktów mlecznych narosło wiele mitów i kontrowersji. Przeczytaj, jak nabiał wpływa na nasz organizm oraz które produkty nabiałowe są polecane lub niewskazane dla osób typu wata, pitta i kapha?

  • kuchnia ajurwedyjska
  • przepisy dla wegan
  • zdrowe odżywianie
  • dania wegetariańskie
dania wegańskie
Krupnik warzywny

Ta zupa jest doskonałym posiłkiem na zimę. Jest dobra na wzmocnienie jelit i systemu nerwowego. Jest bogata w składniki odżywcze i wspaniale rozgrzewa. Jesli dodasz do niej tofu, wyjdzie prawdziwie sycące danie jednogarnkowe.

Copyright © a-ti sp. z o.o. 2014
Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja:
VArts.pl