Aktualności
  • ajurweda
  • medycyna alternatywna
  • herbaty organiczne
  • dieta ajurwedyjska
ajurweda Kraków
Jak przygotować organizm do jesieni

Z perspektywy ajurwedy równowaga i zaburzenia w funkcjonowaniu organizmu zależą od naturalnych zmian pór roku. Możemy minimalizować skutki tego procesu poprzez wprowadzenie zmian w naszej diecie.

  • dieta ajurwedyjska
  • zdrowe odżywianie
  • dania wegańskie
  • orzechy i migdały
zdrowa dieta
Orzechy i nasiona – źródło zdrowych tłuszczów

Orzechy brazylijskie, orzechy makadamia, orzeszki ziemne, orzechy pekan, orzeszki piniowe, pistacje i orzechy włoskie, migdały, pestki słonecznika, nasiona dyni, nasiona sezamu to bardzo smaczne i szybkie przekąski. Jakie mają właściwości?

  • zioła ajurwedyjskie
  • medycyna naturalna
  • ajurweda Kraków
  • dieta ajurwedyjska
ajurweda zioła
Jaśmin i lotos – chwila relaksu

Jaśmin i lotos to zioła o właściwościach: uspokajających, tonizujących i odmładzających. Są często stosowane do medytacji i aromaterapii – ich łagodny zapach uspokaja umysł i wzburzone myśli. Korzystnie działają na kobiecy układ rozrodczy.

  • herbaty ajurwedyjskie
  • ajurweda przepisy
  • kuchnia indyjska
  • chai masala
herbaty ajurwedyjskie
Chai masala – czyli indyjska herbata z mlekiem

Chai masala służy do przygotowywania pysznej indyjskiej herbaty z mlekiem. W jej skład wchodzą: kardamon, pieprz czarny, cynamon, goździki, imbir. Herbata ma właściwości uspokajające, pasuje do każdego posiłku.

  • dieta ajurwedyjska
  • dania wegańskie
  • produkty ekologiczne
  • warzywa strączkowe
ajurweda Kraków
Jak przyprawiać warzywa strączkowe

Warzywa strączkowe są roślinnym źródłem białka. Nieodpowiednio przygotowane wywołują wzdęcia. Warto wiedzieć, że przyprawy, takie jak kmin, kolendra czy imbir sprawiają, że strączki są lżej strawne dla układu pokarmowego.

Copyright © a-ti sp. z o.o. 2014
Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja:
VArts.pl